next höööks :D

Hellue :D
Vaknade av att någån ringe mej och inte pratade :o ? Den som ringde får gärna säga vem det VAR . Kollade på vakna med the voice men sommnade om sedan och nu är klockan 09.45 och ska åka 10.30 till hööks med finaste julia ketolainen :D Ska köpa lite saker till tävling och bland annat shabrak :D Sen ska vi åka tillbaks från hööks till skutan för finaste tuss och amanda kommer :D :D ♥ *happyyfaaace* Inte sett amanda på minst 2 månader eller så heheheh ...
:( Men nu ska jag äta frukost och fixa min väska och skit , OCH JULIA JULIA KETOLAINEN kommer nu hem till mej jalla ! xD

Puss ♥


du och jag kommer äga i hoppningen 50 cm ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Börja läs min & Majas blogg!



www.Horsemuppets.blogg.se

2011-02-28 @ 18:17:26
URL: http://horsemuppets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0