ingen rubrik , fast endå en rubrik :8

Hej !

mamma väckte mej vid 07.15 tiden men hade ont i magen så fick stanna hemma idag :) Men känner mej lite bättre .
Sommnade om vid 07.30 och sovit till 11.43 :D för att vara lite petig så skriver jag minuterna oxå :)
Läst lite bloggar och ÄLSKAR www.gossips.se :D bästa skvaller blogger or what ? Men jaja , någån som vill göra
någåt idag eller ? Försöker tänka ut vad jag ska göra på sportlovet . Det som är bestämmt är att jag ska
åka till blåkulla någån dag på sportlovet och hälsa på meja . Och ska karnske ha pyamasparty eller filmkväll eller så .

VAD SKA NI GÖRA PÅ SPORTLOVET ? :D




en bild på zefyr :) COPYRIGHT BY ME !!


Kommentarer
Postat av: Amanda & Daylight

Haha ja säg en dag så kan jag kolla om det går ;) Tisdag och torsdag vet jag dock redan nu att det inte funkar :p Och snacka med emilie också (:

2011-02-24 @ 16:14:27
URL: http://birtleydaylight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0