hej jag heter jossan 8

Helluuueehh :D

är i biblan med aileeen och iimaaaaaaaaan ;D två sköna flashiga personer :)) ♥
min skoldag har varit okej , eftersom jag satt breved bestaveeen :D ( aileen )
men jaja , vi körde teater AHAHAHAHHA ! men vet inte vad jag ska skriva men aja ..

Juste ! på rasten idag så böjade poramet och yuri hålla på med '' blåbärsskalle och päronskalle ''
skitjobbiga ;D ! Så jag och aileen kaosade runt dom HAHA  , ramlade i snön , och sen fällde jag och aileen yuri och sen muulade vi han :D ♥

Men jaja , herrå ♥


jag saknar dej darius och jag vill du ska komma till backs till mej på jorden ♥
du sommnade in för ca 1-2 veckor sen och jag hatar det ..
 vi hade så jävla många minnen och jag lärde mej sjukt mycke på din rygg ♥
R.I.P DARIUS ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0